HOGYAN SEGÍTIK AZ ÖN SIKERÉT
    HATÉKONY ERP RENDSZEREINK?

    Küldetésünk célja, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk Partnereinknek. Munkánkat az állandó fejlődés iránti elköteleződés, a folyamatok tervszerű optimalizálása és fejlesztése jellemzi.

    Hogyan dolgozunk?

    Meggyőződésünk, hogy egy vállalatirányítási rendszer bevezetése minden cég életében egy olyan meghatározó feladat, amely a jövőbeli sikerek záloga lehet. A hosszú távú, mindkét fél számára sikeres együttműködés alapja a program jól átgondolt, precíz bevezetése.

    Több, mint 30 éves tapasztalatainkra építve dolgoztuk ki speciális projekt módszertanunkat, amely biztosítja a bevezetés garantált sikerességét.

    Díjmentes Személyes / Online Tanácsadás

    A kapcsolatfelvételt követően díjmentes személyes tanácsadást biztosítunk ügyfeleinknek, ahol képzett értékesítőink és szakértő ERP tanácsadóink a lehető legpontosabb felvilágosítást nyújtják ügyfeleink számára az alábbi forgatókönyv szerint:

    • Cégbemutatás
    • Szoftverek bemutatása
    • Potenciális ügyfelek igényeinek felmérése
    • Pontos célok meghatározása

    Előzetes igényfelmérés

    Az előzetes igényfelmérés fő célja, hogy megállapítsuk érdeklődő ügyfeleink elvárásait, és azok alapján ERP rendszereink alkalmazhatóságát. Ezen folyamat részei:

    • Partnerrel közösen elvégzett igényspecifikáció
    • Program megfelelőségének vizsgálata
    • Esetleges egyedi igények felmérése
    • Előzetes felmérési jegyzőkönyv
    • Üzleti Folyamat Felmérési ajánlat

    Üzleti folyamat felmérés

    Partnereink üzleti folyamatainak pontos megismerése az egyik legfontosabb feladat a közös munka kezdetén. Ezért már a kapcsolatfelvételt követően azon dolgozunk, hogy a lehető legalaposabban megismerjük vállalata működését.

    Az előzetes igényfelmérés eredményei alapján, még a programfejlesztés megrendelését megelőzően, minden esetben egy részletes Üzleti Folyamat Felmérés történik, melynek eredménye a PROGEN által készített követelményspecifikáció lesz.

    • Ez a követelményspecifikáció az Üzleti Folyamat Felmérés szolgáltatásunk eredményeként készült dokumentum, amely részletesen tartalmazza a programmal szemben támasztott teljes követelményrendszert.
    • Az Üzleti Folyamat Felmérés már egy speciális ERP tanácsadói szolgáltatás, amelynek elszámolása óradíj alapon történik.

    Ajánlat kialakítása

    Mindezek után testre szabott, részletes ajánlatot készítünk az Ön számára. Ez vonatkozik a javasolt vállalatirányítási, ügyviteli rendszer leszállítására és bevezetésére, szükség esetén a szükséges hardver eszközök cseréjére és üzemeltetésére is.

    Az ajánlat elkészítése több szakaszban zajlik:

    1. Először az előzetes igényfelmérés során feltárt tények (beleértve a megismert funkcionalitástól eltérő, egyedi igényeket is) alapján az Üzleti Folyamat Felmérés szolgáltatásunk elvégzésére ajánlatot készítünk.
    2. Az Üzleti Folyamat Felmérés eredményeként létrejött egyedi követelményspecifikáció birtokában egy újabb árajánlat készül. Ennek alapján tud majd dönteni arról, hogy milyen szoftver licencet vásárol, illetve fejlesztési feladatot rendel meg.

    Az ajánlat minden esetben részletesen tartalmazza a követelményspecifikációban felállított elvárásoknak megfelelő szoftver minden elemét.

    Szerződéskötés

    Meghatározott kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk a szállítandó ERP rendszerre, valamint a rendszer bevezetésére.
    A végleges szerződés a megállapított követelményspecifikáció és az elfogadott árajánlat alapján történik.

    Bevezetés és oktatás

    A bevezetés során tanácsadóink elvégzik a szükséges feladatokat (telepítés, jogosultságok beállítása, lista- és bizonylatszerkesztés, ügyviteli tanácsadás) és teljes körű oktatást tartanak.

    • Kialakítják a napi munkafolyamatokat,
    • Elvégzik a programmodulok/funkciók alapbeállításait,
    • A felhasználói felületeket testre szabják, optimalizálják,
    • Betanítják a riportok, bizonylatok szerkesztését,
    • Kialakítják a felhasználói jogosultságokat,
    • A program használatáról oktatást tartanak a felhasználók számára.

    Terméktámogatás

    Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra. Központi Tanácsadó Szolgálatunk általános terméktámogatással és egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is bármikor áll rendelkezésére:

    • Központi Tanácsadó Szolgálatunk munkaidőben telefonon vagy online érhető el
    • Rendszeres verziófrissítést biztosítunk minden terméktámogatott Partnerünknek
    • A jogszabályok követését naprakészen biztosítjuk
    • Frissítési, oktatási, jogszabálykövetési értesítőket készítünk a folyamatos tájékoztatás érdekében
    • Programhasználati, szakértői tanácsadást nyújtunk
    • Weboldalunkon keresztül teljes körű online ügyintézést biztosítunk (Partnerközpont)

    Programfejlesztés

    Rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, így mindig naprakészen működnek ügyfeleinknél. A frissítések – a jogszabályi változások követése mellett – a beérkező igények alapján kiterjednek ügyfeleink munkájának további támogatására, illetve finomhangolására is.

    • Innovatív programfejlesztés
    • Teljes körű jogszabálykövetés
    • Esetenként egyedi igényekre történő fejlesztés

    Rendszerünket Magyarország vezető KKV cégei használják

    Ügyfeleink mondták

    "Cégcsoportuknál régóta használt ERP-ről történt átállás a sERPa rendszerre. A Progen szakembereinek köszönhetően nem csupán a bevezetés zajlott precízen, korrektül és határidőre, hanem a a bevezetést követő tapasztalatok alapján az is elmondható, hogy minden folyamat zökkenőmentes volt."

    Bori Anett, gazdasági igazgató, Premier G. Med Cégcsoport

    „A Nagy Machinátor ügyviteli szoftvert használjuk, mely lehetőséget ad az adatok Excel táblába történő exportálására, illetve partnereinknél vezetett pénzügyi nyilvántartások importálására is.”

    Vargáné Bónácz Anikó, ügyvezető igazgató, Caldera Kft.

    „A sERPa Raktárgazdálkodás megoldása és magának a rendszernek az integráltsága nélkülözhetetlen számunkra a mindennapokban.”

    Orendi Mihály, ügyvezető igazgató, Debreceni Sportcentrum Kft.

    „Kiváló minőségű szoftver, elsőrangú támogatói háttér és optimális költségszint a bevezetés és a support során. Az üzleti folyamatok a legmagasabb szinten monitorozhatók, ezért egyszerűsödött a döntés-előkészítés és a vezetői döntéshozatal folyamata.”

    Svidró Mátyás, ügyvezető igazgató, ZLT Magyarország Kft.

    „Számunkra a rendszer legnagyobb előnye, hogy gyorsan tudunk számlát és szállítólevelet kiállítani.”

    Tóth Miklósné, ügyvezető igazgató, Tomaplast Kft.

    „A sERPa-val a könyvelésből Excel táblázatok vagy más fájlok készíthetők, melyek e-mailen is eljuttathatók az ügyfeleinknek, így szolgáltatva tovább alakítható információkat. A számlatükör angol vagy német nyelven is kinyerhető.”

    Fazekas Gábor, ügyvezető, Manage Kft.

    „A rugalmas paraméterezésnek köszönhetően a cégvezetés igényeihez igazított listák segítségével könnyebb és hatékonyabb az irányítás, az információhoz jóval hamarabb jutunk és azok pontosabbak, mint korábban.”

    Ménesi Tamara, ügyvezető igazgató, Goldeneggs Kft.

    „A bevezetés óta az adatokat csak egy helyen kell berögzíteni, így a hibalehetőségek is leszűkültek amellett, hogy rengeteg időt takarítunk meg.”

    Kató Endre, ügyvezető igazgató, Katofer Kft.

    „A Partnerközpont alkalmazásával egy rugalmas és naprakész rendszert használhatunk, amely lehetővé teszi, hogy Partnereink mindig az aktuális készletet, illetve az ügyfélcsoportjuknak megfelelő akciós kínálatot lássák, és ügyfélfüggő, egyedi árakon tudjanak vásárolni”

    Pásztor András, ügyvezető igazgató, Te-Di Trade Kft.

    „A kezdetek óta a Nagy Machinátort használjuk és hogy jól választottunk, abban megerősít minket ügyfeleink pozitív visszajelzése is.”

    Horváth Andrea, ügyvezető igazgató, Best Outsource Kft.