Előfordult már, hogy partnere azért késett a fizetéssel, mert nem jutott el hozzá a számla időben? Nagy számlaforgalom esetén egy apró mulasztás is késedelmet, sőt kárt okozhat, ami plusz adminisztráció -és nem kevés bosszúság – mindkét félnek.
A hibalehetőségek csökkentése érdekében új lista funkció készült el a sERPa 3.88-as verziójában, amely hamarosan terméktámogatott ügyfeleink rendelkezésére áll. A lista neve „Át nem vett számlák”. Arra való, hogy észrevegyük az olyan számlákat, amelyekről vevőnknek jó eséllyel nincs még tudomása! Ezzel csökkenthető a késedelmes fizetés esélye, és további adminisztrációs munkától kímélhetjük meg magunkat és partnerünket.
A sERPa naplózza a Partnerközpontban a számlák letöltéseit, ami lehetőségét ad arra, hogy vizsgálhassuk ezt az adatot és összeállítsunk egy listát a hiányzó tételekről. Tehát azok a vevőszámlák kerülnek az ügyfelenként és telephelyenként összeállított listába, amelyeknek van PDF számlaképük, de sem a Partnerközpontból, sem e-számlaként nem kerültek a vevő által letöltésre. (Ergo nem valószínű, hogy a rajtuk szereplő információk a vevő tudomására jutottak.) Az így összeállított lista Adatforrás-ban felhasználható és Lista küldés e-mail-ben típusú automatikus üzenetben e-mailben elküldhető: ezzel lehet figyelmeztetni a megfelelő ügyféldolgozókat a hiányról.
A lista részletes működése a Súgóban megtalálható.