Partnerközpontunk létrehozásának egyik fő célja az volt, hogy egy modern, átlátható, nyomon követhető ticketing rendszeren keresztül nyújtsunk tájékoztatást Partnereinknek az általuk bejelentett fejlesztési igények állapotáról, hibabejelentések javításáról, egyéb munkavégzések folyamatáról. Ezen fejlesztésünk következő lépcsőfoka az e-mail küldés a Partnerközpontba bekerülő aktákról, eseményekről. Az illetékes ügyintéző e-mail formájában kap tájékoztatást, melyből egy link segítségével bejelentkezés után közvetlenül megtekinthető a hivatkozott akta.
A belépéshez az előző honlapon érvényes webes felhasználónevet vagy emailcímet és jelszót tudják használni.
Amennyiben új jelszóra van szükségük akkor az Elfelejtett jelszó menüpontban lehet a jelszóváltoztatást elindítani. Új felhasználónév beállításához kérjék kollégáink segítségét a 06-1-481-9000 telefonszámon.
A továbbiakban az igényelt fejlesztések megrendelőlapja és az elvégzett tanácsadói munkavégzéssel kapcsolatos munkalapok is innen lesznek letölthetőek, nem külön emailben fogjuk őket elküldeni Partnereink részére. Az aláírt megrendelőlapok, munkalapok visszaküldését is ezen a csatornán keresztül kérjük Önöktől.
Felhívjuk tisztelt Partnereink figyelmét, hogy az üzenetkezelő sajátosságai miatt a leírásokba beszúrt képek a gmail felületén közvetlenül nem láthatóak, csak a levél csatolmányaként elérhetőek. Ilyen esetekben mindenképpen javasoljuk, hogy a levélben lévő linkre kattintva közvetlenül a Partnerközpontban tekintsék meg az esemény leírását.
Az e-mailben történő tájékoztatás megvalósításához az Önök együttműködésre is szükségünk van, hiszen csak abban az esetben tudjuk helyes e-mail címre kiküldeni az értesítéseket, ha a rendszerünkben azok rögzítve vannak. Természetesen a GDPR szabályoknak megfelelően járunk el! Ebben az adategyeztetésben kérjük és köszönjük együttműködésüket.
Felhívjuk figyelmüket rá, hogy partnereink számára kiadott GDPR kalauzunkat folyamatosan frissítjük új információkkal és a tervezett kényelmi fejlesztésekkel. A dokumentum csak ügyfeleink számára elérhető, ezért a partnerközpontunkba való bejelentkezés után EZEN A LINKEN találják meg. A PROGEN Adatvédelmi megállapodását pedig -szintén bejelentkezés után- ITT találja.
Kapcsolattartó (Meghatalmazott személy) bejelentése a PROGEN Kft-nél
A GDPR megfelelőség érdekében a kapcsolattartók bejelentését írásban fogadhatjuk el, partnercégeink felelős vezetőjének, vagy a már bejelentett kulcsfelhasználó aláírásával.
A bejelentés nyomtatványait és a kitöltési útmutatókat a Partnerközpont/Letöltések oldalán találhatja:
– Meghatalmazott személy bejelentése és
– Partnerközpont jogosultság igénylés
(Amennyiben az Önök cégével még nem történt meg az adategyeztetés, nincs Meghatalmazott személy nyilvántartva a rendszerünkben, úgy a fenti nyomtatványokért keresse kollégáinkat a +36 1 481 9000-es telefonszámon, vagy kérje e-mailben az adatbekero@progen.hu e-mail címen.)
Szolgáltatás megrendelést a jövőben bejelentett Meghatalmazott személyektől fogadunk el. Amennyiben nem bejelentett Meghatalmazott személy fordul a PROGEN-hez, a Kulcsfelhasználót tájékoztatjuk, annak érdekében, hogy a Meghatalmazott személyek listáját szükség szerint ki tudja bővíteni.
A következőkben az Üzenetek menüpont főbb funkcióit szeretnénk bemutatni:
Áttekintés
Ez az ablak nyújt áttekintést a folyamatban lévő illetve már lezárt munkavégzésekről. A fejlécben található bármely mezőre kattintva az adott mező tartalma szerinti rendezettséggel láthatóak az akták. Az azonosítóra kattintva elérhetőek az akták részletes adatai. A Partnerközpontban jelenleg a nyitott és a tárgynapot megelőző három hónapban lezárt akták érhetőek el. Szintén ebből az ablakból kezdeményezhető a Partner részéről kommunikáció a Kérdés, kapcsolatfelvétel/Kérdés, hibabejelentés Nagy Machinátor/Kérdés, hibabejelentés sERPa gombokra kattintva.
Kérdés, kapcsolatfelvétel: Az itt feltett kérdéseket, felvetéseket a központi adminisztráció dolgozza fel, célja, hogy a nem terméktámogatási célú megkereséseiket is ezen az úton továbbíthassák kollégáink felé.
Akta részletes adatai, eseményleírások
Az akta számára kattintva elérhetőek a munkavégzés részletes adatai, a rögzített események leírásának megjelenítéséhez pedig a dátum mezőtől balra elhelyezkedő háromszögre kell kattintani.
Válaszlehetőség
Folyamatban levő munkavégzés esetén szükség lehet a Partnerrel való kommunikációra. A válasz küldése az Intézkedés- Ügyfél kommunikáció gomb megnyomásával indítható. Speciális eseményeknél a gomb neve más is lehet (például megrendelőlap vagy munkalap ki- és visszaküldésekor), de a gomb minden esetben a dátum mező fölött helyezkedik el, az adott akta aktuális állapotának megfelelő lehetséges választ tartalmazva.
Válasz ablak, melléklettel
A felugró Válasz ablakban küldheti el nekünk válaszát az eseményben feltett kérdésre, illetve ide írhatja az Ön kérdéseit, észrevételeit. Csatolt fájl feltöltésére is van lehetőség, például az elfogadott, aláírt megrendelőlap, munkalap visszaküldésekor.