IT üzemeltetés

    Biztosak vagyunk abban, hogy Ön sem szeretné, ha munkatársai ideje informatikai eszközök üzemeltetésével és problémáival menne el! Ezért magasan képzett szakembereink segítségével teljes körű IT üzemeltetési és informatikai segítséget nyújtunk ügyfeleink számára. Így az Ön kollégái még több időt fordíthatnak a valódi, hasznos pénztermelő tevékenységeikre.

    Felhő szolgáltatás

    • Korszerű, biztonságos eszközpark
    • Nagy kapacitású szerver
    • Vírusvédelem
    • Rendszerfelügyelet
    • Adatmentés és adattárolás
    • Folyamatos frissítés, karbantartás
    • Azure és Microsoft 365 megoldások

    Hardver és szoftver értékesítés

    • Hivatalos forrásból származó, kiváló minőségű eszközök értékesítése
    • Eszközök beszerzése
    • Igényfelmérés már az üzleti folyamatfelmérés szakaszában is

    Adatmentés, adattárolás

    • Informatikai rendszerek kialakítása a tervezéstől kezdve a helyszínen történő üzembe helyezésig.
    • Számítógépek és eszközök telepítése, üzemeltetése és hibaelhárítása
    • Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése és üzemeltetése
    • Adatmentés ellenőrzése, szükség szerint adatmentés
    • Víruskereső programok működésének ellenőrzése, frissítése, vírusirtás

    Felhő szolgáltatás

    Költséghatékony, megbízható és biztonságos informatikai hátteret szeretne cégének, miközben alkalmazottai bármikor és bárhonnan elérhetik a munkavégzéshez szükséges adatokat, dokumentumokat és alkalmazásokat?
    Felhő szolgáltatásunk keretében nagy kapacitású szervert, tárhelyet, vírusvédelmet és folyamatos rendszer felügyeletet biztosítunk azon ügyfeleink részére, akik sERPa vagy Nagy Machinátor vállalatirányítási rendszerünk üzemeltetését nem a saját szerverünkön kívánják megoldani.

    • Korszerű, biztonságos eszközpark
    • Nagy kapacitású szerver
    • Azure és Microsoft 365 megoldások
    • Vírusvédelem
    • Rendszerfelügyelet
    • Adatmentés és adattárolás
    • Folyamatos frissítés, karbantartás

    Hardver és szoftver értékesítés

    Teljes rendszerkonfigurációkról, vagy egyedi hardver eszközökről (nyomtatók, vonalkódolvasók, mobileszközök) egyaránt a legjobb minőségben gondoskodunk.
    Kizárólag hivatalos forrásból származó, minőségi alkatrészekből készült, 24 órás aktív tesztelésen megfelelt hardverberendezéseink minőségi, megbízható és hosszú távú megoldást biztosítanak.

    • Igényfelmérés már az üzleti folyamatfelmérés szakaszában is
    • Eszközök beszerzése
    • Azure és Microsoft 365 értékesítés
    • Microsoft, DELL, Veeam, ESET partneri minősítések

    Adatmentés, adattárolás

    • Rohamosan fejlődő világunkban ma már elengedhetetlen, hogy fokozott figyelemmel tekintsünk informatikai eszközeink és adataink biztonságára. Egy szándékos vírustámadás, egy hirtelen áramszünet, egy felelőtlen törlés vagy bármilyen külső fizikai behatás (tűzeset, csőtörés) esetén egy vállalkozás akár több havi adata is megsemmisülhet. Ennek manuális pótlása pedig elképesztő időt és többletköltséget jelenthet.
    • Ezért hoztuk létre “Mentés – tárolás” szolgáltatásunkat, amelynek lényege, hogy fontos adatait a munkavégzés helyétől fizikailag távol tartva, automatikusan mentjük és saját szervereinken tároljuk. Ez a legjobb megoldás arra, hogy adatait biztonságban tudhassa. Mivel az elmentendő adatok és a mentés fizikailag elkülönül, így azok nem veszhetnek el, semmisülhetnek meg egyszerre.
    • A legprofesszionálisabb és legbiztonságosabb megoldás a felhőbe történő adatmentés, amelynek révén bármikor, bárhonnan könnyen és gyorsan elérhetjük adatainkat, mentéseinket.

    Minősítéseink, szakmai partnereink IT üzemeltetés és hardver értékesítés terén:

    Ügyfeleink mondták

    "Cégcsoportuknál régóta használt ERP-ről történt átállás a sERPa rendszerre. A Progen szakembereinek köszönhetően nem csupán a bevezetés zajlott precízen, korrektül és határidőre, hanem a a bevezetést követő tapasztalatok alapján az is elmondható, hogy minden folyamat zökkenőmentes volt."

    Bori Anett, gazdasági igazgató, Premier G. Med Cégcsoport

    „A Nagy Machinátor ügyviteli szoftvert használjuk, mely lehetőséget ad az adatok Excel táblába történő exportálására, illetve partnereinknél vezetett pénzügyi nyilvántartások importálására is.”

    Vargáné Bónácz Anikó, ügyvezető igazgató, Caldera Kft.

    „A sERPa Raktárgazdálkodás megoldása és magának a rendszernek az integráltsága nélkülözhetetlen számunkra a mindennapokban.”

    Orendi Mihály, ügyvezető igazgató, Debreceni Sportcentrum Kft.

    „Kiváló minőségű szoftver, elsőrangú támogatói háttér és optimális költségszint a bevezetés és a support során. Az üzleti folyamatok a legmagasabb szinten monitorozhatók, ezért egyszerűsödött a döntés-előkészítés és a vezetői döntéshozatal folyamata.”

    Svidró Mátyás, ügyvezető igazgató, ZLT Magyarország Kft.

    „Számunkra a rendszer legnagyobb előnye, hogy gyorsan tudunk számlát és szállítólevelet kiállítani.”

    Tóth Miklósné, ügyvezető igazgató, Tomaplast Kft.

    „A sERPa-val a könyvelésből Excel táblázatok vagy más fájlok készíthetők, melyek e-mailen is eljuttathatók az ügyfeleinknek, így szolgáltatva tovább alakítható információkat. A számlatükör angol vagy német nyelven is kinyerhető.”

    Fazekas Gábor, ügyvezető, Manage Kft.

    „A rugalmas paraméterezésnek köszönhetően a cégvezetés igényeihez igazított listák segítségével könnyebb és hatékonyabb az irányítás, az információhoz jóval hamarabb jutunk és azok pontosabbak, mint korábban.”

    Ménesi Tamara, ügyvezető igazgató, Goldeneggs Kft.

    „A bevezetés óta az adatokat csak egy helyen kell berögzíteni, így a hibalehetőségek is leszűkültek amellett, hogy rengeteg időt takarítunk meg.”

    Kató Endre, ügyvezető igazgató, Katofer Kft.

    „A Partnerközpont alkalmazásával egy rugalmas és naprakész rendszert használhatunk, amely lehetővé teszi, hogy Partnereink mindig az aktuális készletet, illetve az ügyfélcsoportjuknak megfelelő akciós kínálatot lássák, és ügyfélfüggő, egyedi árakon tudjanak vásárolni”

    Pásztor András, ügyvezető igazgató, Te-Di Trade Kft.

    „A kezdetek óta a Nagy Machinátort használjuk és hogy jól választottunk, abban megerősít minket ügyfeleink pozitív visszajelzése is.”

    Horváth Andrea, ügyvezető igazgató, Best Outsource Kft.