CRM, Partnerkapcsolatok
A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő elemi eseményekből építhetők fel. Az eseményekben feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak.
- Ügyfelek, ügyféladatok széles körű kezelése
- Munkafolyamat-irányítás (workflow kezelés)
- Potenciális érdeklődők kezelése
- Automatikus vagy manuálisan indított e-mail értesítések
- Ügyfélkategorizálás integrált alkalmazása a különböző modulokban
- Kampányok támogatása
- Értékesítés utáni ügyfélgondozás
- Dokumentumok drag&drop archiválására