Válság, mint fejlődési lehetőség?
A nagy felismerések, a szervezeti működés folyamatainak átvizsgálása általában nem békeidőben jön el egy szervezet életében. Egy nem várt krízishelyzet megmutatja, hogy melyek azok a területek, amik nem voltak fókuszban, amik fejlesztést igényelnének.
Az elmúlt időszakban sok cég tapasztalta meg, hogy milyen kihívásokat jelent az otthoni munkavégzés bevezetése. Tevékenységtől függően több vagy kevesebb informatikai eszköz bővítésére, szoftverek beszerzésére, vállalati belső hálózat fejlesztésére került sor. Bár a hirtelen jött krízishelyzet elmúlt, sok cégnél a teljes visszaállás még várat magára. De még azok a cégek is megtartják a szervezeti, informatikai, ERP rendszerekkel kapcsolatos fejlesztéseiket, akik már „normál” üzemmódban működnek.
Kollégáinkkal mi is azon dolgoztunk, hogy hogyan tudjuk Partnereinket a leghatékonyabban segíteni, mind az integrált vállalatirányítási rendszereik működtetésével, mind a teljes informatikai hátterük biztonságos üzemeltetésével kapcsolatosan. A vállalatirányítási rendszerek témában korábbi „Távmunka a sERPa és a Nagy Machinátor segítségével” című cikkeinkben írtunk részletesen.
A jól működő távmunka megszervezéséhez megfelelő hátteret is kell teremteni, úgymint a belső hálózati hozzáférés, a megfelelő IT eszközök, a távoli elérés biztosítása és a felhő alapú szolgáltatások bevezetése. Olyan cégeknél, ahol erre nem készültek fel, mindez versenyfutás az idővel. Most, hogy túl vagyunk a koronavírus okozta válsághelyzeten, érdemes átgondolni, hogy milyen változtatásokra, fejlesztésekre van még szükség ahhoz, hogy az esetleges újabb korlátozások esetén vállalkozásunk felkészült legyen a gyorsan változó körülményekre.
Támaszkodva informatikai rendszerek tervezésében, kivitelezésében és üzemeltetésében szerzett közel 30 éves tapasztalatunkra, Ügyfeleink bizalommal fordulhattak hozzánk a távmunka kialakításához szükséges eszközökért és szolgálatatásokért. Garanciát vállalunk azért, hogy az általunk forgalmazott hardver berendezések hivatalos forrásból származó, 24 órás aktív tesztelésen átesett eszközök, melyek önmagukban vagy rendszerként szállítva is megfelelnek partnereink magas minőségi és megbízhatósági elvárásainak. Szolgáltatásunk kiterjed a megtervezéstől a szállításon át, az üzembehelyezésig. Ezzel jelentősen megkönnyítve egy szervezet működési folyamatait.
Több Partnerünknek jelentett segítséget akár a mentés tárolás, vagy az integrált vállalatirányítási rendszerük felhő üzemeltetése. A felhő vagy hoszting szolgáltatás keretében a legkorszerűbb eszközöket, magas szintű szakmai tudást és rendelkezésre állást biztosítunk azon ügyfeleink részére, akik sERPa vagy Nagy Machinátor rendszerük üzemeltetését nem saját szerveren kívánják megoldani. Ehhez nagy kapacitású szervert, tárhelyet, vírusvédelmet és rendszerfelügyeletet kínálunk.
Ügyfeleink adatainak megvédése érdekében hoztuk létre a felhő alapú mentés tárolás szolgáltatásunkat. A biztonsági mentések fontosságáról és működéséről korábbi cikkünkben írtunk.
Partnereink maximális elégedettsége érdekében cégünk rendszergazdai felügyeletet is vállal, kedvező konstrukciók mellett.
Az IT szolgáltatásaink igénybevételeinek feltételeiről kérjük, érdeklődjön a +36-1-481-9013-as telefonszámon vagy az uzemeltetes@progen.hu címen.