vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

Iratkezelés

A sERPa iratkezelés biztosítja a bejövő és kimenő iratok nyilvántartását, archiválását. Az iratok csoportosíthatók, kategóriákba sorolhatók (a kategóriákra később szűrni lehet). Az iratok közvetlenül megtekinthetők a programból. Mivel az iratok munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. A rendszer integráltságából adódóan az iratok a szükséges modulokból közvetlenül előhívhatók. Naplózás biztosítja az iratokon végrehajtott módosítások nyomon követését.

Főbb funkciók:

  • Integrált iratkezelés a sERPa valamennyi moduljával (pl. számlák, szállítólevelek, rendelések, bankkivonatok, szerződések, szerviz munkalapok stb.)
  • Irat iktatás, Outlook irat iktatás drag&drop módszerrel, irat iktatás szkennerből
  • Csoportos PDF iktatás
  • Szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
  • Jogosultságkezelés, hozzáférések korlátozása és keresése
  • Irat igazolás
  • Értesítés irat iktatásról
  • Naplózás