vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

Beszerzés, logisztika

A sERPa pénzügyi, számviteli modulcsoportja naprakész, átfogó információkat biztosít a vállalkozás pénzügyi folyamatairól. A gazdasági esemény vezérelt bizonylat felvétel automatikus kontírozási lehetőséggel és online feladással támogatja a gyors és hatékony munkavégzést. A beépített automatizmusokon keresztül a jóváhagyási folyamatok, és pénzügyi levelezések is könnyedén elvégezhetőek. Gombnyomásra készíthetők és beküldhetők a magyar jogszabályoknak megfelelő bevallások (ÁFA, Intrastat, Jövedéki bevallások, Mérleg és eredménykimutatások).

Munkakörökhöz igazodó csomagok és kiegészítő funkciók

Célunk, hogy az adott munkakört teljes mértékben lefedő, az Ön tevékenységi körére optimalizált funkciólistát biztosítsuk a csomagjainkhoz, ezáltal Önnel együttműködve alakítjuk ki az ideális megoldást.  A vállalatirányítási rendszer bevezetése a csomagok rugalmasságának köszönhetően egyszerű feladat,  a csomagok a felhasználói igényekhez könnyen illeszthetőek. 

A logisztika alaprendszer általános szolgáltatásai

  • Árak, engedmények többszintű kezelése, egyedi és akciós árak kezelése
  • Rendelésfelvétel online készletadatok alapján, akár azonnali diszponálással
  • Árképzési, kedvezményadási szabályok széles körű alkalmazása
  • Több raktár kezelése, adó- és jövedéki raktár kezelés
  • Elkülönített készletek kezelése (projektekhez)
  • Biztonsági figyelmeztetés túlsúlyos vagy túlméretes esetben
  • Gyártási szám szintű készletkezelés. Gyártási-, és Lejárati idő, valamint karantén kezelés
  • Bizományosi készletek kezelése
  • Leltározási folyamatok többféle támogatása, visszáru figyelés
  • Mobil eszköz, vonalkód támogatás
  • Termékek, cikkek nyilvántartása, tulajdonságok kezelése, vonalkódrendszerek támogatása
  • Nyilvántartási ár kezelés (FIFO, Mérlegelt, Elszámoló), egyéb költségek beszámítása
  • Telephelyek-raktárak közötti belső rendelések kezelése
  • Elektronikus adatkapcsolat az EDI rendszerben érkező rendelések kezelésére
  • Import folyamatok támogatása
  • Folyamatos készlet és nyilvántartási érték kezelés, azonnali feladással a főkönyvbe

1. Általános logisztikai munkatárs

Raktárosok, raktári adminisztrátorok, raktárvezetők feladatainak támogatása készlet- és rendelésnyilvántartási funkciókkal, valamint EKÁER-kapcsolattal.

Kiemelt funkciók a logisztika általános szolgáltatásokon felül:

  • EKÁER bizonylatok generálása
  • EKÁER adatok felküldése NAV szerverre gép-gép kapcsolaton
  • EKÁER adatok lekérdezése NAV szerverről
  • Adatmódosítás és frissítés a NAV és a sERPa között.

2. Bolti eladó

Bolti értékesítés támogatása készlet, rendelésnyilvántartás, pénztáranalitika, kiskereskedelmi számlázás és vevőanalitika szolgáltatásokkal.

Kiemelt funkciók az általános szolgáltatásokon felül:

  • Kiskereskedelmi, bolti értékesítés támogatása
  • Rendelésfelvétel online készletadatok alapján, akár azonnali diszponálással
  • Naprakész készletinformációk lekérdezése
  • Boltok (raktárak) közötti árumozgás kezelése
  • Bolti pénztár kezelése, napi zárási folyamatok támogatása (forgalom összesítő lista, pénztárnapló, pénzleltár)
  • Forint és valutapénztár kezelése
  • Vevőszámla és nyugtamelléklet kiállítása azonos felületről
  • Egyéb fizetési eszközök (bankkártya, utalvány) támogatása
  • Visszáru kezelés
  • Bérraktározás (megvásárolt áru ideiglenes továbbtárolása) automatikus kezelése
  • Jövedéki kiskereskedelmi értékesítés támogatása

3. Beszerző, értékesítő, logisztikai adminisztrátor

Az ‘általános logisztikai munkatárs’ csomag kiegészítve a beszerzéshez és értékesítéshez hasznos szállító- és vevőanalitika szolgáltatásokkal.

Kiemelt funkciók az általános szolgáltatásokon felül:

  • Értékesítési folyamatok integrált kezelése (ajánlat-> rendelés-> szállítás-> számlázás)
  • Bejövő árajánlatok kezelése, ajánlat import, szállítói rendelések teljes körű kezelése
  • Szezonális készletszint-figyelés, készlet korosítás
  • Beszerzési rendelések létrehozásának támogatása fogyás és rendelésállomány alapján tett javaslatokkal
  • Automatikus raktárközi és beszerzési rendelés generálás
  • Szállító számlák, rendelések és árukísérő bizonylatok ellenőrzésének támogatása grafikus felületen
  • Elvárt szavatossági időtől eltérésre figyelmeztetés beszerzéseken
  • EKÁER bizonylatok generálása
  • EKÁER adatok felküldése NAV szerverre gép-gép kapcsolato
  • EKÁER adatok lekérdezése NAV szerverről
  • Adatmódosítás és frissítés a NAV és a sERPa között.

Megmutatjuk a lehetőségeket

4. Komissió feladatok támogatása

Rendelések hatékony kiszolgálását biztosító, FMCG elvárásokat is teljesítő komissiózási megoldások.

Kiemelt funkciók:

  • Rendelések hatékony kiszolgálásának támogatása komissió folyamattal papír alapon és mobil eszközzel
  • FMCG elvárásokat is teljesítő komissió megoldások
  • Áru betárolás, raktáron belüli, raktárak közötti áttárolás támogatása
  • Áru raktári foglalása gyártási szám / sarzs kezeléssel, raktárhely szinten, konkrét vevői szavatossági idő elvárások figyelembe vételével
  • Kiszedési utasítás készítése vevőre, kiszállítás túraterv alapján és szállítmányra összevonva
  • Mennyiségfüggő kiszedési utasítások generálása. (Egész raklapot a háttér raktárból, kisebb mennyiséget a kézi raktárból.)
  • Homogén termékek kezelése. (Egy rendelésre mindig azonos árnyalat és méretkódú padlólapot szedjen ki a raktár)
  • Vonalkódkezelés támogatása mobil eszközzel. EAN, GS1DataBar, Code39.
  • Többmenetes kiszedés támogatása
  • Előkészítő komissió, későbbi szállítások hoz

5. Futárszolgálati interfész

A szállítandó rendelések teljes üzleti folyamatot lefedő kényelmes és hatékony kezelése a különböző futárcégekkel történő kommunikáció automatizálásával.

Kiemelt funkciók:

futárszolgálatos nő legyen

  • Futárszolgálati kapcsolatok kezelése (MPL, GLS, PPP, Sprinter)
  • Futáros szállítású rendelések teljeskörű (end2end) támogatása a rendelésfelvételtől a kiszállításig
  • Futárcégekkel történő kommunikáció automatizálása API kapcsolaton keresztül
  • Automatizált lépések az élőmunka-igény csökkentése érdekében
  • Csomagpontok kezelése, csomagpont törzsek automatizált frissítése
  • Automatikus adatellenőrzés a rendelés beérkezésekor, figyelmeztetés adathiány esetén
  • Integrált kapcsolat a rendelésnyilvántartással, készletkezeléssel a kiszedési folyamat alatt
  • Címke lekérés a futárszolgálattól, címke nyomtatás címkenyomtatóra
  • Utánvétes csomagoknál dobozonoként egy küldemény a pontos utánvét összegkezeléshez
  • Automatikus távszámla küldés lehetősége
  • Futárnak átadás előtti vonalkódos csomagellenőrzés lehetősége
  • Futárnak átadott csomag állapotának folyamatos nyomon követése célba érkezésig
  • Csomag státusz alapján automatikus értesítések felhasználónak és ügyfélnek
  • Csomagkövető link (trackingURL) automatikus küldése e-mailben a vevő számára

6. Logisztikai forgalomtervezési feladatok támogatása

Beszerzési, értékesítési, termelési forgalom tervezése, előrejelzése, marketing akciók kezelése.

Kiemelt funkciókl:

  • Beszerzési terv készítése (gyártási terv alapján alapanyagokra vagy Forecast alapján termékekre adunk beszerzési javaslatot)
  • Beszerzési, értékesítési, termelési forgalom tervezése, előrejelzése, marketing akciók kezelése
  • Maketing akciók kezelése, a hozzájuk kapcsolódó értékesítési adatok automatikus gyűjtése
  • Historikus forgalmi és akciós adatokra támaszkodó, széleskörűen paraméterezhető algoritmussal történő automatikus várható értékesítés előrejelzés
  • Az értékesítési előrejelzés vizualizációja és kézi eltérítésének lehetősége, folyamatos naplózással
  • Termékbesorolsonként paraméterezhető forgalom követő biztonsági készlet szabályok. (Mennyi időre legyen elég a biztonsági készlet)
  • Szállítói ajánlatok kezelése, min/max rendelendő mennyiség és érték, szállítási határidő, szállítási távolság napokban, rendelési- és szállítási napok kezelése
  • Értékesítési előrjelzés alapján, készletek-, várható beérkezés-, dinamikus biztonsági készlet alapján történő beszerzési javaslat adás
  • Készlet, várható fogyás, várható beérkezés és minimum shelf life alapján történő túlkészletezés figyelmeztetés

Megmutatjuk a lehetőségeket

7. Fuvarszevezési feladatok támogatása

Segítségével az FMCG ágazatban menedzselhető az áru elszállítása a raktárunkból egészen a vevőhöz.

Kiemelt funkciók:

  • Fuvarszervezési feladatok támogatása FMCG területen
  • Ismétlődő és eseti járatok kezelése
  • Járat információk alapján napi túrák automatikus szervezése
  • Drag and drop felület a járatok átszervezéséhez / jóváhagyásához
  • Kísérő okmányok, szállítólevél, számla csoportos nyomtatás fuvaronként
  • Készpénzes (utánvétes) kiszállítások kezelése
  • Sofőr elszámoltatás (túra visszéru, göngyöleg és készpénz)
  • Együttműködés raktárirányíátási rendszerekkel

8. Raktárirányítási rendszer interfész (WBS, WBR, Nagel, MFC)

WBS, MFC, Waberer’s, Nagel interfész.

Kiemelt funkciók:

  • Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, Waberer’s, MFC, Nagel, Thor, BOY)
  • Speciális interfész külső szolgáltatók rendszereihez
  • Szállítórendelések átadása és beszerzett áruk készletre vétele
  • Szállítási utasítások generálása és átadása a vevőrendelések kiszolgálására
  • Folyamatos készletegyeztetés lehetősége automatikusan
  • Vevői szavatosság korlát kezelése

9. Egyéb logisztikai interface (iLogistic, Mobisol)

iLogistic, Mobisol interfész

Kiemelt funkciók:

  • Együttműködés más logisztikai rendszerekkel (iLogistic, Mobisol)
  • iLogistic fullfillment szolgáltató kapcsolat kezelés API-n keresztül
  • Mobisol és PMS offline értékesítés támogató rendszer kapcsolat interfészen keresztül

10. Hídmérleg interfész

Mérlegelési folyamat támogatása (mérlegjegy kezelése, kamerakép rögzítése).

Kiemelt funkciók:

  • Mérlegelési folyamat támogatása, mérlegjegy kezelése, kamerakép rögzítése
  • Járműtörzs kezelés
  • Ki- és Bemérések tárolása, Tára kezelés
  • Mérlegeléskor kamerakép rögzítése
  • Illesztés több, különböző hídmérleg típushoz

Ügyfeleink

Büszkék vagyunk ügyfeleinkre, akiket vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatunk a sikerhez vezető úton.