vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

Pénzügy, számvitel

A sERPa pénzügyi, számviteli modulcsoportja naprakész, átfogó információkat biztosít a vállalkozás pénzügyi folyamatairól. A gazdasági esemény vezérelt bizonylat felvétel automatikus kontírozási lehetőséggel és online feladással támogatja a gyors és hatékony munkavégzést. A beépített automatizmusokon keresztül a jóváhagyási folyamatok, és pénzügyi levelezések is könnyedén elvégezhetőek. Gombnyomásra készíthetők és beküldhetők a magyar jogszabályoknak megfelelő bevallások (ÁFA, Intrastat, Jövedéki bevallások, Mérleg és eredménykimutatások).

1. Pénzügyi ügyintéző

Alapvető pénzügyi folyamatok támogatása, amelyben vevő-, szállító-, bank-, pénztáranalitika kezelhető. A csomag része továbbá a NAV számla importer, illetve NETA, termékdíj, Intrastat és közösségen belüli forgalom kezelése. 

 

Pénzügyi ügyintéző nő

Kiemelt funkciók:

  • Vevő és szállító számla kezelése (gyűjtőszámla, sztornó számla, helyesbítő számla, előleg számla)
  • Korosítás, cash flow
  • Fizetési módok, részletfizetés
  • Egyenlegközlők, fizetési felszólítások automatikus küldése
  • Késedelmi kamat kezelés, részletfizetés, visszatartások kezelése
  • Banki kivonat rögzítése, importálása banki rendszerekből
  • Átutalási megbízások, automatikus javaslat, export banki rendszerek felé
  • Pénztárak kezelése (forint- és valutapénztár)
  • NETA, Intrastat, termékdíj, vámhatározat kezelése
  • Árfolyamkülönbözet-kezelés

2. Könyvelő, csoportvezető

A ‘Pénzügyi ügyintéző (1.)‘ csomag kiegészítve adó, főkönyv és tárgyi eszköz kezelési funkciókkal.

 

Főkönyvi analitikák, beszámolók, áfabevallás készítése, exportálása

Kiemelt funkciók a ‘Pénzügyi ügyintéző’ (1.) funkcióin felül:

  • Tárgyi eszközök kezelése, csoportos nyilvántartás
  • Tárgyi eszköz leltárak, leírási kulcsok
  • Főkönyvi analitikák, beszámolók, áfabevallás készítése, exportálása
  • Könyvelési sémák
  • Könyvelés több devizanemben
  • Költségmegosztás, elhatárolás, továbbterhelés

3. Pénzügyi vezető, főkönyvelő, kontroller

A ‘Pénzügyi ügyintéző’ (1.) és a ‘Könyvelő, csoportvezető’ (2.) csomag kiegészítve kontrolling, főkönyvi tervezés, likviditástervezési szolgáltatásokkal.

 

kontrolling, főkönyvi tervezés, likviditástervezési szolgáltatások

Kiemelt funkciók a ‘Pénzügyi ügyintéző’ (1.) és a ‘Könyvelő, csoportvezető’ (2.) funkcióin felül:

  • Összegző (főkönyv alapú egyedi riportkészítő)
  • Grafikon (főkönyv alapú egyedi grafikonkészítő)
  • Kontrolling dimenziók meghatározása
  • Dimenziók kapcsolatának szabályozása
  • Összegző kontrolling dimenziók hozzáadásával
  • Likviditási terv
  • Esedékesség és várható késés

4. Szerződéskezelési ügyintéző

A vevő és szállító szerződések, teljesítésigazolások kezelése.

 

ERP és a Vevő és szállító szerződések nyilvántartása, megrendelői szolgáltatás kezelése

Kiemelt funkciók:

  • Vevő és szállító szerződések nyilvántartása, megrendelői szolgáltatás kezelése
  • Word sablonon keresztüli, aláírásra kész szerződés exportálása
  • Keretszerződések kezelése
  • Számlázási terv generálása
  • Egyszeri vagy rendszeres (megadott időszaki ismétlődésű) vevőszámla generálása
  • Szerződést érintő változások kezelése az események rögzítésével
  • Szerződések rögzítése forintban vagy más devizanemben
  • Szoros kapcsolat az iratkezeléssel, iktatott dokumentumok csatolása a szerződéshez
  • Összetett, többszintű jogosultságkezelési lehetőségek
  • Verziókezelés a szerződésmódosítások követése érdekében
  • Kapcsolattartók, felelős személyek rögzítése
  • Szerződés érvényesség kezelése
  • Fizetési feltételek, részlet, garanciális visszatartás kezelése
  • Teljesítésigazolások nyilvántartása, rögzítése, exportálási lehetőség Word dokumentumba sablon használatával

5. Jövedéki feladatok támogatása

A jövedéki adatszolgáltatás támogatása adóraktár funkcionalitással és az EMCS rendszer használatával.

 

Jövedéki feladatok támogatása

Kiemelt funkciók:

  • Jövedéki nyilvántartás, adóraktár feladatok támogatása
  • Adóraktár jogcímek kezelése
  • Fajtakódok, jövedéki mennyiség kezelése
  • Zárjegy kezelés támogatása
  • Adóraktár nyilvántartás, jövedéki engedélyes kereskedő nyilvántartás
  • EMCS rendszerben alkalmazott e-TKO elektronikus termékkísérő okmányok kezelése, kapott üzenetek feldolgozása, bejelentési kötelezettség megvalósítása
  • Visszaigazolás (IE818M) támogatása
  • Emlékeztető (IE802) támogatása
  • Technikai hiba miatti törlés (IE810) támogatása
  • Hiány/többlet magyarázat (IE871) támogatása
  • Figyelmeztetés, vagy elutasítás (IE819) támogatása
  • Szállítmány megállítása (IE807) támogatása
  • Eseményről jegyzőkönyv (IE840) támogatása

Ügyfeleink

Büszkék vagyunk ügyfeleinkre, akiket vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatunk a sikerhez vezető úton.