Adminisztráció, CRM, webáruház
CRM és adminisztráció
A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő elemi eseményekből építhetők fel. Az eseményekben feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak.
Webáruház – Partnerközpont
A sERPa integrált Partnerközpont modulja olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le. A webáruházba felvett adatok on-line átkerülnek az üzemeltető sERPa adatbázisába. Használata főleg nagykereskedő cégeknek ajánlott, akik egyrészt az üzleti partnereiktől (kiskereskedelmi vevőiktől) ezen keresztül kapják meg a vevő rendeléseket, másrészt bizonyos információkat ezen keresztül juttatnak el a partnerek felé. Az üzemeltetőnek lehetősége van rá, hogy egy sERPa adatbázisból több B2B Webáruházat is üzemeltethessen az eltérő jellegű termékeinek az értékesítésére. A különböző webáruházak megjelenése bizonyos mértékig szabályozható a felhasználói felületről, így vizuálisan is eltérően kinéző webáruházak hozhatók létre.

Munkakörökhöz igazodó csomagok és kiegészítő funkciók
Célunk, hogy az adott munkakört teljes mértékben lefedő, az Ön tevékenységi körére optimalizált funkciólistát biztosítsuk a csomagjainkhoz, ezáltal Önnel együttműködve alakítjuk ki az ideális megoldást. A vállalatirányítási rendszer bevezetése a csomagok rugalmasságának köszönhetően egyszerű feladat, a csomagok a felhasználói igényekhez könnyen illeszthetőek.
1. Adminisztrátor – munkakör
Bejövő/kimenő iratok iktatása, csoportosítása, testreszabható
munkafolyamat-irányítás automatizmusokkal ellátva.
2. Projektvezető – munkakör
Projektek optimális tervezésére szolgáló csomag.
3. Partnerközpont (B2B) – üzleti terület
B2B kapcsolatok online kezelését támogató szolgáltatáscsomag közvetlen sERPa adatbázis-kapcsolattal (rendeléskezelés, ügyfélkapcsolat, ticketing-rendszer, folyószámla lekérdezése, számlák bankkártyás kiegyenlítése).
4. Webáruház (B2C) – interfész
Shoprenter, NetGo webáruház interfész. A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása webshop felé, valamint rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétele.
5. Elektronikus piactér (EMAG) – interfész
eMAG interfész a közismert online piactérhez. A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása piactér felé, valamint rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétele.
6. Kommunális üzemeltetési feladatok támogatása
Kommunális üzemeltetési szerződések kezelése, ingatlannyilvántartási feladatok.