vissza a sERPa üzleti funkciókhoz
sERPa webáruhás és CRM terület

Adminisztráció, CRM, webáruház

CRM és adminisztráció

A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő elemi eseményekből építhetők fel. Az eseményekben feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak.

Webáruház – Partnerközpont

A sERPa integrált Partnerközpont modulja olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le. A webáruházba felvett adatok on-line átkerülnek az üzemeltető sERPa adatbázisába. Használata főleg nagykereskedő cégeknek ajánlott, akik egyrészt az üzleti partnereiktől (kiskereskedelmi vevőiktől) ezen keresztül kapják meg a vevő rendeléseket, másrészt bizonyos információkat ezen keresztül juttatnak el a partnerek felé. Az üzemeltetőnek lehetősége van rá, hogy egy sERPa adatbázisból több B2B Webáruházat is üzemeltethessen az eltérő jellegű termékeinek az értékesítésére. A különböző webáruházak megjelenése bizonyos mértékig szabályozható a felhasználói felületről, így vizuálisan is eltérően kinéző webáruházak hozhatók létre.

sERPa rendszer partnerközpont

Munkakörökhöz igazodó csomagok és kiegészítő funkciók

Célunk, hogy az adott munkakört teljes mértékben lefedő, az Ön tevékenységi körére optimalizált funkciólistát biztosítsuk a csomagjainkhoz, ezáltal Önnel együttműködve alakítjuk ki az ideális megoldást.  A vállalatirányítási rendszer bevezetése a csomagok rugalmasságának köszönhetően egyszerű feladat,  a csomagok a felhasználói igényekhez könnyen illeszthetőek. 

1. Adminisztrátor – munkakör

Bejövő/kimenő iratok iktatása, csoportosítása, testreszabható munkafolyamat-irányítás automatizmusokkal ellátva.

 

sERPa rendszer Adminisztráció

Kiemelt funkciók:

  • Ügyfelek, ügyféladatok széles körű kezelése
  • Ügyfélkategorizálás integrált alkalmazása a különböző modulokban
  • Testreszabható munkafolyamat-irányítás (workflow kezelés) automatizmusokkal
  • Potenciális érdeklődők kezelése
  • Kampányok támogatása
  • Értékesítés utáni ügyfélgondozás
  • Bejövő és kimenő iratok iktatása, Outlook irat iktatás drag&drop módszerrel, irat iktatás szkennerből
  • Integrált iratkezelés a sERPa valamennyi moduljával (pl. számlák, szállítólevelek, rendelések, bankkivonatok, szerződések, szerviz munkalapok stb.)
  • Irat igazolás
    Csoportos PDF iktatás
  • Szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
  • Értesítés irat iktatásról

2. Projektvezető – munkakör

Projektek optimális tervezésére szolgáló csomag.

 

sERPa rendszer projektmanager területek

Kiemelt funkciók:

  • Vállalkozási projektek tervezése, nyilvántartása
  • Értékesítési lehetőség rögzítése
  • Projekt feladatok rögzítése, követelménymenedzsment
  • Tervadatok generálása
  • Árajánlat adatok nyilvántartása
  • Projekt kapacitások elemzése
  • Projektelemek GANTT nézetben
  • Projekt indítás
  • Közvetlen kapcsolat a munkafolyamat-irányítással és az iratkezeléssel
  • Feladatok elvégzésének dokumentálása
  • Teljesítésigazolások rögzítése
  • Költségfelosztás

3. Partnerközpont (B2B) – üzleti terület

B2B kapcsolatok online kezelését támogató szolgáltatáscsomag közvetlen sERPa adatbázis-kapcsolattal (rendeléskezelés, ügyfélkapcsolat, ticketing-rendszer, folyószámla lekérdezése, számlák bankkártyás kiegyenlítése).

 

sERPa partnerközpont

Kiemelt funkciók:

  • B2B értékesítés saját Partnerközponton keresztül
  • Nagykereskedelem (belföldi és export) teljes körű támogatása, retailek kiszolgálása
  • Termékinformációk, képek, részletes termékleírások megjelenítése
  • Árak megjelenítése
  • Kosár funkció
  • Különböző fizetési módok kezelése
  • Akciók megjelenítése, akciós újság feltöltése
  • Vevői rendelések megjelenítése
  • Folyószámla információk
  • Intergálható fizetési megoldás 
  • SimplePayen keresztül
  • Ticketing-rendszer kialakításának lehetősége a munkafolyamat-irányítás integráltságának köszönhetően
  • Beépített üzenetküldő rendszer
  • Kérdőív funkció
  • Adategyeztető felület

4. Webáruház (B2C) – interfész

Shoprenter, NetGo webáruházakhoz

A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása webshop felé, valamint rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétele.

 

sERPa webshop interfész

Kiemelt funkciók:

  • Webáruházak adatkapcsolaton keresztüli támogatá
  • A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása webshop fel
  • A rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétel
  • ShopRenter webáruház interfész
  • NetGo webáruház interfész

5. Elektronikus piactér – interfész

eMAG környezet

A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása piactér felé, valamint rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétele.

 

sERPa webáruház piactér

Kiemelt funkciók:

  • Interfész a közismert eMAG elektronikus piactérhez
  • A sERPában levő termék adatok, és készletadatok átadása webshop felé
  • A rendelés és a rendelésen levő ügyfél átvétele

6. Kommunális üzemeltetési feladatok támogatása

Kommunális üzemeltetési szerződések kezelése, ingatlannyilvántartási feladatok.

 

sERPa ingatlan nyílvántartások

Kiemelt funkciók:

  • Kommunális üzemeltetési szerződések kezelése
  • Ingatlannyilvántartási feladatok
  • Számlagenerálás a kommunális üzemeltetési szerződések alapján
  • Kommunális üzemeltetési szerződések kategorizálása, szűrése
  • Peres eljárások adatainak nyilvántartása
  • Folyószámla, hátralékos számlák lekérdezése
  • Kommunális üzemeltetési szerződés adatok exportálása Word dokumentumba sablon alapján

Ügyfeleink

Büszkék vagyunk ügyfeleinkre, akiket vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatunk a sikerhez vezető úton.