[faq-block]
Milyen módon kaphatok segítséget, amikor már használom az új programot?
Terméktámogatással rendelkező partnereink munkaidőben hívhatják Központi Tanácsadó Szolgálatunkat, ahol hozzáértő kollégáink várják a hívásokat.
Minden ügyfelünknek személyes tanácsadója van, aki tökéletesen ismeri a helyi körülményeket (hiszen ő vezette be a programot). Ezen kapcsolattartó mobiltelefonon szintén az Önök rendelkezésére áll.
Szükség esetén helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül is orvosolni tudjuk problémáit.
[/faq-block]
[faq-block]
Hogyan juthatok programérvényesítő kódhoz?
Honlapunk jelszóval védett részén belépés után bármelyik élő szerződéséhez kérhet érvényesítő kódot, melyet automatikusan e-mailben küldünk el nálunk korábban rögzített e-mail címére.
Ha még nincs belépési jogosultsága, központi számunkon (06-1-481-9000) kollégáinktól kérhet.
Ha nincs Internet hozzáférése, a programérvényesítő kódot telefonon vagy faxon is el tudjuk juttatni Önhöz.
[/faq-block]