A modullal helyszíni szolgáltatásokra vonatkozó határozott és határozatlan idejű rendelések vehetők fel a szolgáltatás helyének a nyilvántartásával. A felvett rendelés kapcsán történt események is rögzíthetők, így lehetőség van a Megrendelés, Kiszállítás, Áthelyezés, Lemondás, Visszaszállítás, Eseti szolgáltatás és Számlázás időbeli követésére, nyilvántartására.

A rendelésekről és az azokhoz felvett eseményekről visszaigazolás nyomtatható a Wordbe sablonfájlon keresztül (templ te). A visszaigazolást követően az ügyféllel aláírható szerződés nyomtatására is van lehetőség. A rendelések alapján automatikusan vevőszámla generálható.

A kihelyezett eszközökről leltár nyomtatható, így követhető, hogy melyik eszköz egy adott dátummal hol helyezkedik el. A folyamatban lévő szolgáltatások szintén kimutathatók, valamint lehetőség van az eszközkiszállítást végzővel történő elszámolásra is.