[faq-block]

Milyen módon kaphatok segítséget, amikor már használom az új programot?

Terméktámogatással rendelkező partnereink munkanapokon 8:30-16:30 között hívhatják Központi Tanácsadó Szolgálatunkat, ahol hozzáértő kollégáink várják a hívásokat.

Szükség esetén helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül is orvosolni tudjuk problémáit.

[/faq-block]

[faq-block]

Hogyan juthatok programérvényesítő kódhoz?

Honlapunk jelszóval védett részén belépés után bármelyik élő szerződéséhez kérhet érvényesítő kódot, melyet automatikusan e-mailben küldünk el nálunk korábban rögzített e-mail címére.

Ha még nincs belépési jogosultsága, központi számunkon (06-1-481-9000) kollégáinktól kérhet.

[/faq-block]

[faq-block]

A frissítés előtt működő funkció elromlott vagy az egyik számítógépen más eredményt hoz a lekérdezés/lista mint az én gépemen. Mit tehetek?

Kérem a funkciót jobb klikk, indítás alapértelmezett beállításokkal indítsa el. (Ez az indítás kitörli a funkcióhoz tartozó registry kulcsot.)

[/faq-block]